وفا
شعری از مهرداد اوستا :
وفا نكردي و كردم، خطا نديدي و ديدم
شكستي و نشكستم، بُريدي و نبريدم
اگر ز خلق ملامت، و گر ز كرده ندامت
كشيدم از تو كشيدم، شنيدم از تو شنيدم
كي ام، شكوفه اشكي كه در هواي تو هر شب
ز چشم ناله شكفتم، به روي شكوه دويدم
مرا نصيب غم آمد، به شادي همه عالم
چو شمع خنده نكردي، مگر به روز سياهم
چو بخت جلوه نكردي، مگر ز موي سپيدم
نبود از تو گريزي چنين كه بار غم دل
ز دست شكوه گرفتم، بدوش ناله كشيدم
به روي بخت ز ديده، ز چهر عمر به گردون
گهي چو اشك نشستم، گهي چو رنگ پريدم
وفا نكردي و كردم، بسر نبردي و بردم
+ نوشته شده در سه شنبه چهاردهم تیر ۱۳۹۰ ساعت 21:2 توسط احد راشدی
|
من احد راشدي هستم دبير جغرافيا در مراغه . هدف از ايجاد اين وبلاگ ايجاد پل ارتباطي با دانش آموزانم بوده است. اين وبلاگ حاوي موضوعات و تصاوير جغرافيائي براي استفاده رهگذران مخصوصا دانش آموزان مي باشد.